dgrosse Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 (edited) Bueno, de los dos problemas planteados anteriormente solucioné el de conexión al servidor. Ya me encuentro con el "login" solucionado. En cambio cuntinúo con la descarga interrumpida (0 Kb/s). La versión de BitComet es la 0.76 y no encuentro "la pista" para descubrir el motivo de este problema. El software no muestra ningún aviso que pueda servirme. Gracias nuevamente por vuestra ayuda. Espero su respuesta "salvadora". Well, of the two previous problems reported, I solved the one regarding the connection to the server. I am now "logged in". However, I still continue with the interrupted download (0 kB/s). The BitComet version is 0.76 and I can't find "the clue" to find out the cause of this problem. The software doesn't show any reports that can aid me. Thank you, again, for your help. I await your "rescuing" response. Edited November 20, 2006 by cassie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluelos Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 (edited) You should stay with stable versions only. That's currently 0.70. I need more information about your exact problem. Are you able to connect to the trackers on various torrents, and if not, are you getting error messages? What is the status of the torrents you are trying to download? What do they show in the seeds/peers column? Deberías permanecer sólo con versiones estables. Actualmente, la última es la 0.70. Necesito más información sobre tu problema específico. ¿Consigues conectar con los rastreadores en varios torrents? Y si no es el caso, ¿obtienes algún mensaje de error? ¿Cuál es el estado/disponibilidad (status) de los torrents que intentas descargar? ¿Qué muestran en la columna de semillas/clientes? Edited November 25, 2006 by cassie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now